Me olemme Pilgrim!

Olli Ollila
Toimitusjohtaja, johtajaviestintä, kansainvälinen viestintä
Olli on ehtinyt urallaan kokea ehkäpä kaiken, mitä viestinnän maailmassa voi tulla vastaan. Pitkä kokemus etenkin kansainvälisten asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden parissa tuottaa vankkumatonta näkemystä kulloiseenkin tilanteeseen sopivimmista toimintatavoista, usein jonkin nasevan huomion kera. Toimistolla Olli seilaa tiukan tekemisen ja levottoman huulenheiton välimaastossa ja kesäaikaan pitkin lähivesiä.
+358 40 589 7754
olli.ollila at pilgrim.fi

Nina Alivirta
Liiketoimintajohtaja, osakas sisältöstrategiat, luottamusviestintä, someviestintä
Nina ei ole liiketoimintajohtaja sattumalta: hänen pelisilmästään pääsevät hyötymään myös asiakkaamme, jotka kaipaavat maaliin osuvaa viestinnän kokonaisuutta. Nina on LinkedInin Vastuulliset viestijät -ryhmän perustaja ja luottamusviestinnän uranuurtaja, joka innostuu hyvistä uutisista ja haluaa olla mukana luomassa niitä. Hän fanittaa NASAa, inspiroituu ihmisten kohtaamisista ja rentoutuu laulamalla.
+358 40 589 7752
nina.alivirta at pilgrim.fi

Nora Tamminen
Viestintäkonsultti-sisällöntuottaja
Noran vanhaa toimittajansielua hivelee, kun hän saa etsiä viestinnän asiakkailleen kiinnostavia uutiskulmia mitä yllättävimmistä aiheista. Aikakauslehtimaailmasta mukaan on tarttunut myös ymmärrys konsepteista, kuvan ja tekstin liitosta sekä somen käytöstä brändin rakentamisessa. Vapaa-ajalla Noran löytää yleensä oman hirsitalon työmaalta, ellei sitten ole paennut rakentamista pilatekseen, keikalle tai leffaan.
+358 40 168 0902
nora.tamminen at pilgrim.fi

Sarianna Rimpeläinen
Visuaalinen sisällöntuottaja
Visuaalinen sisällöntuottajamme Sarianna on tiimimme Japani-ekspertti, vlogimaailman selittäjä ja trenditietäjä, joka osaa soveltaa pinnalla olevia ilmiöitä kekseliäästi omissa töissään. Vapaalla hän innostuu kaupunkikulttuurin ilmiöistä, muodista ja mediataiteesta, joskus myös uusien sushipaikkojen testaamisesta.
+358 44 973 8614
sarianna.rimpelainen at pilgrim.fi
Kumppanit

Markku Kanerva
Luotzi – tulevaisuuden ennakointi ja virtuaaliset tulevaisuustyöpajat
Toimintaympäristön muutoksista nousevien uusien strategisten liiketoimintamahdollisuuksien tunnistaminen ja niiden konseptointi on Markun erityisosaamista, johon hän on keskittynyt viimeiset kuusi vuotta. Tuona aikana hän on kehittänyt Luotzin tulevaisuuden ennakointi -konseptin, joka mahdollistaa viimeisimmän

Pasi Turkka
Luotzi Creative – markkinointi, strategiat, palvelumuotoilu ja asiakaspalvelun kehittäminen
Pasi on brändin rakentamisen, mainonnan, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen (B2C & B2B) ammattilainen – reilun 30 vuoden kokemuksella. Pasin työ kulminoituu brändiarvon ja tunnettuuden kasvattamiseen, jossa keskiössä Lupaus-filosofia. Työ alkaa brändin (yrityksen, tuotteen, palvelun) ytimen esiin kaivamisesta ja sen kiteyttämisestä erottuvaan ja yleisön mielenkiinnon herättävään muotoon, jonka ympärille rakentuu varsinainen brändi.

Iiro Rautiainen
Iiro Rautiainen Photography – brändi-, tuote- ja juttukuvaus & videotuotanto
Iiro on kuvausmaailman monitaituri, joka nauttii aidoista ihmiskohtaamisista ja näiden tilanteiden pukemisesta kuvamuotoon. Valo -ja videokuvauksessa tekninen laatu sekä välitön tunnelma ovat hänelle ykkösprioriteetteja toteutuksen kuitenkin ollessa ketterän luotettavalla tasolla. Vapaa-ajalla hän rentoutuu omien taideprojektien ja kissan halihetkien parissa.

Teemu Hillervo
Sointi – digitaaliset työkalut ja prosessit & verkkodata
Teemu on myynnin ja markkinoinnin kokenut sekä karismaattinen uurastaja, jolta löytyy osaamista ja näkemystä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Teemu on intohimoinen ja monipuolinen liiketoiminnan kehittäjä, jolta ei huumorintaju lopu tiukassakaan paikassa. Tasapainoa myyntityöhön tuo säännöllisen epäsäännöllinen keikkailu muusikkona, yksin tai bändin kera.