Pilgrim

Auttaa yritystäsi ansaitsemaan luottamusta

Pilgrim

Auttaa yritystäsi ansaitsemaan luottamusta

Pilgrim

Auttaa yritystäsi ansaitsemaan luottamusta

Blogi

Pilgrim katsoo kauas – graafinen ilmeemme uudistui!

Uuden tulevaisuuteen luotsaavan ilmeemme julkistamisen myötä olen iloinen siitä, että meillä on ollut mahdollisuus suunnitella ja rakentaa tulevaisuuden polkuamme yhdessä hienojen asiakkaiden ja kumppanien kanssa. Uuden ilmeemme mukaisesti olemme vakaa ja hötkyilemätön sisältö- ja viestintätoimisto. Kuuntelemme, opimme, osaamme, käymme edellä ja konsultoimme. Emme koohkaa emmekä kohise, vaan luotsaamme ja luomme uutta. Emme paasaa emmekä höperehdi […]

0 comments
Nina Alivirta. Kuva: Sarianna Rimpeläinen, Pilgrim Oy.

Kysymys > oletus > mielipide > FAKTA

Blokkaus yleistyy somessa, kun rakentavasta vuoropuhelusta halutaan säilyttää edes unelma Some-keskustelusta jää lähes jokaisen käyntikerran jälkeen outo maku suuhun. Keskustelusta ei edes oikein voi puhua, kun lyhyiksi pakotetut lausahdukset (diplomaattisesti voimme puhua ”tiivistämisestä”) sinkoilevat Twitterissä. Joskus lyhyeen tilaan on saatu sanotun sävyä, vaikka sitten kökösti emojin avulla, mutta kovin usein lyhyttä tilaa käytetään ehdottomasti ei-suositeltaviin […]

0 comments

Luottamusviestintä – miten ja missä pitää viestiä, jotta yritys ansaitsee luottamusta?

Nina Alivirta Bonfiren haastattelussa Pilgrimin liiketoimintajohtaja Nina Alivirta keskusteli Bonfiren Maria Sillanpään kanssa luottamusviestinnästä. Luottamusviestinnällä tarkoitan kaikkea viestintää, jonka tarkoituksena on luottamuksen synnyttäminen. Luottamukseen voidaan vaikuttaa niin isoissa, kuin pienissäkin tilanteissa, mutta sen synnyttämiseen ei ole yhtä tiettyä työkalupakkia ja tapaa. Luottamuksen synnyttäminen vaatii oikeanlaista asennetta ja tapaa viestiä. 60 SHARES Share on Facebook Tweet […]

0 comments

Positiivista perjantaiksi: rakenna rohkeasti omaa mediaa, kurkkaa video!

Uskomme, että jokainen yritys voi olla oma mediansa. Siihen on täydet edellytykset teknisesti ja kun sisältöä lisäksi luodaan journalistisin periaattein, myös sitoutuneiden yleisöjen kerryttäminen on mahdollista.Journalistinen ote sisällön tuotannossa tarkoittaa mm. faktuaalisuutta, mutta ei rutikuivuutta. Se tarkoittaa myös kykyä katsella asioita laajemmin esimerkiksi toimialan, ei vain oman yrityksen, näkökulmasta. Se hyvin mielellään ammentaa näkökulmia kumppaneiden […]

0 comments

Viestinnän case – Ahma insinöörit Perinteisestä alasta uusin keinoin

Loppuvuonna 2018 Ahma insinöörit havahtui tarpeeseen lisätä liikennettä omille verkkosivuilleen, joiden tehtävä on puhutella niin sidosryhmiä ja asiakkaita kuin tulevaisuuden työntekijöitäkin. Sivut olivat informatiiviset, mutta näkemystä tarvittiin lisää – jotain sellaista, minkä takia sivuille saavuttaisiin uudestaankin. Moni yritys on jo oivaltanut, että omien aiheiden kotipaikka on oma verkkosivu, jonne somekanavien kautta tärkeitä yleisöjä ohjataan ja […]

0 comments
#190 - Error validating application. Invalid application ID. Here are some possible solutions to fix the error.
2 weeks ago
Tässäpä asia, jota ei monellakaan alalla ole ilmiselvästikään ymmärretty: ihmiset pitävät enemmän kauniista asioista kuin rumista. #Kauneus voi siis olla vastuullisuutta, kuten @NinaAlivirta eräänä päivänä juna-asemalla oivalsi:
https://t.co/STR2fitjWV
#vastuullisuus #viestintä
2 weeks ago
Voiko #tekniikka olla zen? Ainakin se voi tuottaa tilaa sille, kuten HP Suomen toimitusjohtaja @JHuhtaniitty totesi #Tulevaisuusaamussa'mme. Jarkon koko puheenvuoron tulevaisuuden työstä näet täältä:
https://t.co/FkkuvjBlbA https://t.co/TsmuurIVhJ
3 weeks ago
Hei! Kiitos vielä kaikille #Tulevaisuusaamu'sta ja tässä ennakkotietoa tulevaisuusviestinnän työpajoista:
Mistä ja miten yritysten tulisi viestiä nyt, jotta niillä olisi hyvä tulevaisuus: https://t.co/z7sASnOtwK https://t.co/CMbgxbOTJ5
PilgrimEdelman photo
3 weeks ago
Pilgrimin tulevaisuusviestinnän tiimi kiittää @ClarionHelsinki'ä upeista puitteista #Tulevaisuusaamu'lle sekä puhujia ja yleisöä hienosta mukanaolosta! Jaamme piakkoin kanavallamme koosteen tilaisuuden annista ja kehitämme #tulevaisuusviestintä'ä! Jatkuu, nähdään ja kuullaan! 🙋‍♀️ https://t.co/9VjHae8lRJ PilgrimEdelman photo
4 weeks ago
#tulevaisuusaamu #ilmastomuutos Poliittinen päätöksenteko on kriisissä joten yritysten rooli päätöksen tekijänä korostuu entisestään

Pilgrim Oy

Aleksanterinkatu 15 B 8krs

00100 Helsinki


Email

olli.ollila(a)pilgrim.fi


Puhelin

+358 40 589 7754


Y-tunnus

1084716-8

Tietosuojarekisteri

© Pilgrim Oy 2019

Share on Facebook
Tweet
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
fiSuomi
en_GBEnglish (UK) fiSuomi