Pilgrim

Helps your company to gain trust

Pilgrim

Helps your company to gain trust

Pilgrim

Helps your company to gain trust

Tulevaisuusaamu 2019

0
Day
0
Hour
0
Minute
0
Second

Blog

Pilgrim katsoo kauas – graafinen ilmeemme uudistui!

Uuden tulevaisuuteen luotsaavan ilmeemme julkistamisen myötä olen iloinen siitä, että meillä on ollut mahdollisuus suunnitella ja rakentaa tulevaisuuden polkuamme yhdessä hienojen asiakkaiden ja kumppanien kanssa. Uuden ilmeemme mukaisesti olemme vakaa ja hötkyilemätön sisältö- ja viestintätoimisto. Kuuntelemme, opimme, osaamme, käymme edellä ja konsultoimme. Emme koohkaa emmekä kohise, vaan luotsaamme ja luomme uutta. Emme paasaa emmekä höperehdi […]

0 comments
Nina Alivirta. Kuva: Sarianna Rimpeläinen, Pilgrim Oy.

Kysymys > oletus > mielipide > FAKTA

Blokkaus yleistyy somessa, kun rakentavasta vuoropuhelusta halutaan säilyttää edes unelma Some-keskustelusta jää lähes jokaisen käyntikerran jälkeen outo maku suuhun. Keskustelusta ei edes oikein voi puhua, kun lyhyiksi pakotetut lausahdukset (diplomaattisesti voimme puhua ”tiivistämisestä”) sinkoilevat Twitterissä. Joskus lyhyeen tilaan on saatu sanotun sävyä, vaikka sitten kökösti emojin avulla, mutta kovin usein lyhyttä tilaa käytetään ehdottomasti ei-suositeltaviin […]

0 comments

Luottamusviestintä – miten ja missä pitää viestiä, jotta yritys ansaitsee luottamusta?

Nina Alivirta Bonfiren haastattelussa Pilgrimin liiketoimintajohtaja Nina Alivirta keskusteli Bonfiren Maria Sillanpään kanssa luottamusviestinnästä. Luottamusviestinnällä tarkoitan kaikkea viestintää, jonka tarkoituksena on luottamuksen synnyttäminen. Luottamukseen voidaan vaikuttaa niin isoissa, kuin pienissäkin tilanteissa, mutta sen synnyttämiseen ei ole yhtä tiettyä työkalupakkia ja tapaa. Luottamuksen synnyttäminen vaatii oikeanlaista asennetta ja tapaa viestiä. 60 SHARES Share on Facebook Tweet […]

0 comments

Positiivista perjantaiksi: rakenna rohkeasti omaa mediaa, kurkkaa video!

Uskomme, että jokainen yritys voi olla oma mediansa. Siihen on täydet edellytykset teknisesti ja kun sisältöä lisäksi luodaan journalistisin periaattein, myös sitoutuneiden yleisöjen kerryttäminen on mahdollista.Journalistinen ote sisällön tuotannossa tarkoittaa mm. faktuaalisuutta, mutta ei rutikuivuutta. Se tarkoittaa myös kykyä katsella asioita laajemmin esimerkiksi toimialan, ei vain oman yrityksen, näkökulmasta. Se hyvin mielellään ammentaa näkökulmia kumppaneiden […]

0 comments

Viestinnän case – Ahma insinöörit Perinteisestä alasta uusin keinoin

Loppuvuonna 2018 Ahma insinöörit havahtui tarpeeseen lisätä liikennettä omille verkkosivuilleen, joiden tehtävä on puhutella niin sidosryhmiä ja asiakkaita kuin tulevaisuuden työntekijöitäkin. Sivut olivat informatiiviset, mutta näkemystä tarvittiin lisää – jotain sellaista, minkä takia sivuille saavuttaisiin uudestaankin. Moni yritys on jo oivaltanut, että omien aiheiden kotipaikka on oma verkkosivu, jonne somekanavien kautta tärkeitä yleisöjä ohjataan ja […]

0 comments

Pilgrim, Edelman Affiliate

Pilgrim, Edelman Affiliate on viestintä- ja sisältömarkkinointitoimisto, joka auttaa yrityksiä olemaan ihmisiksi.
Pilgrim, Edelman Affiliate
Pilgrim, Edelman Affiliate2 days ago
#Tulevaisuusaamu'n yksi puhuja on historioitsija #TeemuKeskisarja. Mitä sinä haluaisit kysyä tulevaisuudesta menneisyyden tutkijalta?

Kutsu Tulevaisuusaamuun löytyy tämän sivun tapahtumista. #tulevaisuus #historia #elämä #arki
Pilgrim, Edelman Affiliate
Pilgrim, Edelman Affiliate6 days ago
Viikon lopuksi kunnioittavan keskustelun kymmenen käskyä. Eikö olekin ihana, kaunis teksti? Niin oikeassa kirjoittaja on tähän aiheeseen tarttuessaan. Somessa jos missä kaivataan rakentavan keskustelun aakkosia.

Kuuntele, kysy, kunnioita, keskustele.

Kaunista viikonloppua!
1 hour ago
#Viestintä ja #journalismi voivat myös oppia toisiltaan. Rakentavaan vuoropuheluun voidaan päästä esim. keskittymällä kohtaamalla toinen toisensa haastattelutilanteissa. Idealismia? Vai kommunikaation tulevaisuuutta? https://t.co/qBT6tOapns
2 hours ago
LAST CALL! 😃

Ihan hurja määrä on teitä jo koolla, vielä ehtii muutama mukaan. Tosi kiva nähdä ensi perjantaina Clarionin Sky Barissa #Tulevaisuusaamu'ssa! 🙋‍♀️ https://t.co/V3YTkd0JeH
PilgrimEdelman photo
Pilgrim Edelman @PilgrimEdelman
Miltä näyttää tavallinen tiistai vuonna 2030? Mitä teemme, mitä ajattelemme, millaisessa ympäristössä elämme ja toimimme? Kurkkaa ohjelma alta ja heittäydy mukaan #TULEVAISUUSAAMU'un! Ilmoittautumiset ja lisätiedot: https://t.co/d5RF2HD6Es https://t.co/PFaqdvK3CF
2 days ago
#Tulevaisuusaamu'n yksi puhuja on historioitsija #TeemuKeskisarja. Mitä haluaisit kysyä tulevaisuudesta menneisyyden tutkijalta? Kutsu Tulevaisuusaamuun löytyy kiinnitettynä tältä sivulta. #tulevaisuus #historia #elämä #arki https://t.co/liuRtvVQYY PilgrimEdelman photo
1 week ago
#kulttuuriviestintä on myös juttumme 😊
Uutta hienoa #musiikki'a syntyy Suomessa koko ajan. Nyt uusi #levy jazzsuuruus @Antero_Priha'lta ja Asko Keräseltä. #jazz #elektromusiikki #ambient https://t.co/PHPCLh8OEa
1 week ago
Voiko #yritys olla #media? Tietenkin voi - hyvä #sisältö on kaikkien oikeus ja ulottuvilla. Vinkki! Kertomalla yhdessä kumppanien kanssa olet uskottava ja saat samalla uusia yleisöjä. #yritysjournalismi #omamedia https://t.co/fujQI5Jn83 PilgrimEdelman photo
2 weeks ago
- Aristotle had a wonderful line that should guide your thinking as a CCO advising the CEO: “There is only one way to avoid criticism. Do nothing. Say nothing. And be nothing.” Let’s follow Doug’s lead, recognizing that everyone wins when business takes a stand on gun violence. - https://t.co/3TcX3mGRFk

Pilgrim Oy

Aleksanterinkatu 15 B 8krs

00100 Helsinki


Email

olli.ollila(a)pilgrim.fi


Phone

+358 40 589 7754


Business ID 1084716-8

1084716-8

Tietosuojarekisteri

© Pilgrim Oy 2019

Share on Facebook
Tweet
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
en_GBEnglish (UK)
fiSuomi en_GBEnglish (UK)