• Verkkosivujen ja verkkomyynnin merkitys on kasvanut jatkuvasti ja koronaviruspandemian aikana yhä useampi yritys on siirtynyt myymään tuotteitaan ja palveluitaan verkossa.
  • Moni ostopäätös tehdään jo ennen varsinaista yhteydenottoa.Tästä syystä löydettävyyteen ja luottamuksen herättämiseen verkossa kiinnitetään yhä enemmän huomiota.
  • Sisällöntuotannon keskeinen tehtävä on kauppapolkujen luominen. Tähän tarvitaan laadukkaita sisältöjä sekä verkkomarkkinoinnin ja -datan ymmärrystä.

    Lue lisää.

Syksyn kampanja: maksuton sparraus myyntiä tukevista verkkosisällöistä

Pilgrim tarjoaa kiinnostuneille tunnin maksuttoman sparrauksen myyntiä tukevista verkkosisällöistä. Voit olla yhteydessä minuun, niin sovitaan sinulle ja tiimillesi sopiva aika sparraukseen Pilgrimin Howspace-alustalla!

Parhain terveisin,

Nina Alivirta I liiketoimintajohtaja & luottamusviestijä I Pilgrim, Edelman
+358 40 589 7752 I nina.alivirta@pilgrim.fi I www.pilgrim.fi

Share This